Timbre musical

Poques coses podien molestar més el trànsit d’una persona pels passadissos de l’institut que l’estridència del timbre que, fins ara, marcava la fi i el començament de les classes, sobretot si el seu soroll et sorprenia passant just per sota. Poques coses també podien ser capaces de millorar la sensació d’alegria que dona el fet de començar les estones d’esbarjo.

Tot això ho aconsegueix el nou timbre musical que hem estrenat a l’institut gràcies a l’aportació econòmica que ha fet l’AMPA.

Es tracta d’un aparell nou, que, instal·lat a consergeria i connectat a tot el centre, ens permetrà marcar la fi de les hores lectives fent sonar música. Aquesta setmana, d’inici, hem triat la cançó Mil sabors, la lletra que va ser composta per alumnes del centre i que va guanyar el concurs FruitaSong 2019 a la millor lletra de cançó. Més endavant, les cançons programades al timbre dependran de la selecció musical que aniran fent els alumnes que cursen la matèria optativa de música a 1r de batxillerat, els quals ens han assegurat que hi haurà un repertori ben variat i una cartellera per saber què està sonant cada setmana i amb sorpreses musicals.

Cèlia Tresserras.