“Mil sabors”

Fa pocs dies us vam informar que les alumnes de l’optativa de 4t d’ESO “Història de la Música” Sonia Blanco i Taylor Van Zantvoort, havien resultat guanyadores del concurs FruitaSong, organitzat per AFRUCAT ( Associació Empresarial de Fruita de Catalunya).

La seva lletra titulada “Mil sabors” s’ha convertit en una cançó i un videoclip (protagonitzat per tot l’alumnat de l’optativa), gràcies a l’equip professional de l’estudi Bossa Records, la vídeo producció d’en Jaume Sans, la coreografia de Dancescape, la magnífica veu de la cantant Mariona Escoda i la col·laboració de l’equip d’AFRUCAT.

Us deixem unes quantes imatges del dia de la gravació a l’estudi Bossa Records, a la ciutat de Lleida i també amb un fragment del diari SEGRE amb la notícia del concurs i la gravació.

Moltes felicitats per la bona feina ben feta!

Alícia.