Terrorífic Halloween dolç

Com ja és habitual durant aquestes dates, els alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria de l’hostaleria del Coll i Rodés han elaborat unes terrorífiques però dolces galetes de Halloween i uns tradicionals panellets de Tots Sants.

Durant les últimes hores de dijous, han instal·lat al vestíbul principal del nostre centre la paradeta de pràctiques de venda, on es podien adquirir aquestes petites delícies, les quals també seran servides com a petit four al menú de degustació de l’aula d’aplicació dels cicles formatius.

Tal com ja havíem dit en una edició anterior, aquesta ha estat, sens dubte, una magnífica aposta per la barreja harmònica de tradició local i procés de reculturització vingut d’ultramar.

Els alumnes de 3r d’ESO del Projecte Marina han decorat els grans finestrals de la planta baixa amb siluetes fantasmagòriques i vampíriques que, juntament amb la música del timbre d’aquesta setmana, aconsegueixen crear un ambient festivament terrorífic.