Semaine de la Francophonie

Amb motiu de la celebració de la Semaine de la Francophonie, que té lloc cada any mundialment, els alumnes de tots els nivells que cursen la matèria de francès han fet una sèrie d’activitats.

La Semaine de la Francophonie és una diada que es va fer per primer cop l’any 1998 per celebrar el paper de la llengua francesa com enllaç entre molts països del món i, alhora, posar en relleu la seva diversitat lingüística.

Amb l’objectiu de fer conèixer aquesta diada als alumnes de francès i a la resta del centre, del 20 al 31 de març, s’han exposat els treballs fets per l’alumnat relacionats amb diferents aspectes de la llengua i la cultura francòfones.

Seguidament, us detallen, per nivells, els títols dels treballs exposats:

• 1 ESO: Les symboles de la Francophonie
  • 2 ESO: Le Tour du Monde en Français