Reciclatge i campanya de neteja

Aquest octubre, al Coll i Rodés, hem començat el reciclatge per les aules i la campanya de neteja. Com ja sabeu, el reciclatge consisteix a utilitzar correctament els contenidors de paper i cartó i el d’envasos lleugers situats a les aules de tutoria i a altres punts estratègics de l’institut. Hi ha 4 aules que encara no tenen contenidor groc, però esperem poder-los fer arribar ben aviat. Els alumnes de l’optativa de 2n d’ESO Per un món millor, reciclem passaran a recollir els contenidors els divendres de 12.55 h a 13.55 h.

Recordeu que la campanya de neteja inclou diferents tasques que es distribueixen entre alumnes i professors. Els primers es responsabilitzen de pujar cadires, tancar finestres amb les cortines enfosquidores recollides, abaixar persianes de color cru i recollir papers de l’aula i de la part del passadís que correspon en aquella aula. Els professors, per la seva banda, hem d’apagar l’ordinador, tancar els llums de la classe i tancar la classe amb clau.

A tots ens agrada tenir un institut net! Fem-ho possible!

Des de l’optativa de 2n i amb l’ajuda dels conserges, es porta un control del reciclatge i de la neteja, perquè, com ja sabeu, l’aula més neta del trimestre té un premi molt gurmet, gràcies als nostres cicles formatius de cuina, pastisseria i sala.

Carla Canals