Primers exàmens IOC

Aquest curs, a causa de les circumstàncies especials provocades pel coronavirus, ens hem estrenat com a centre visitant de l’IOC. Dues alumnes de 1r de batxillerat i tretze de 2n s’han matriculat a una matèria per poder cursar-la de manera telemàtica: Psicologia i Sociologia, Geografia, Dibuix Tècnic I i Dibuix Tècnic II.

Aquest divendres van tenir l’examen semestral. No tots, però.

Els matriculats a Dibuix Tècnic i a Geografia van tenir entre 65 i 90 min per fer la prova, que van realitzar al centre per tal de poder solucionar ràpidament qualsevol problema tècnic que poguessin tenir.

Tot va anar molt bé. Esperem que els resultats, també vagin bé.

Agraïm la col·laboració d’en Marc Garcia, professor del Departament de Ciències i membre de la Comissió Digital del nostre centre, que ha estat pendent de solucionar els petits problemes tècnics que han tingut alguns alumnes a l’hora d’enviar les tasques.

Montse Reguant.