Presentació del centenari del Daiquiri Núm. 4

L’Ajuntament de Lloret de Mar i Amargura Cultura, entitat local que impulsa projectes culturals, van presentar ahir a l’hotel Delamar de Lloret de Mar el programa d’activitats previstes amb motiu del centenari del Daiquiri Núm. 4, còctel creat el 1922 pel lloretenc Constante Ribalaigua.

Posteriorment a la presentació, es va realitzar un taller pràctic sobre el daiquiri adreçat als professionals del sector turístic. El taller va anar a càrrec del Jorge William Arias Ortega, bàrman amb més de tretze anys en el prestigiós bar El Floridita de l’Havana i guanyador de la medalla del mèrit Cantinero Cubano. L’escola d’hostaleria del Coll i Rodés, representada a l’acte pel nostre secretari, Dídac Gómez, agraeix als organitzadors la invitació rebuda; els professors i els alumnes del CFGM de Serveis en Restauració sempre han mostrat interès per un còctel tan internacional i alhora tan lloretenc.

Al llarg del 2022, tal com informa l’Ajuntament de Lloret de Mar, està previst fer la ruta del daiquiri sota el nom de Be frozenmy friend. Tour Daiquiri n. 4 amb una important campanya de comunicació i promoció, així com una identificació específica als establiments participants, entre altres. També es proporcionaran fullets i posagots promocionals, així com adhesius identificatius com a establiments adherits a la ruta.