PAU 2021

Enguany, l’Ins. Ramon Coll i Rodés torna a ser seu de les proves d’accés a la universitat (PAU) per segon curs consecutiu. Aquest matí, cent vuitanta-sis alumnes dels instituts de Lloret de Mar, Tossa de Mar i Vidreres (seixanta-sis, del nostre centre) han començat  a fer els primers exàmens del procés de selectivitat.

L’estrena ha estat a les 9:00 del matí amb la prova de Lengua Castellana, de la qual la majoria d’alumnes sortien mitjanament satisfets. Tant de bo que les sensacions positives acabin traduint-se en bones qualificacions!

Tot seguit, a les 12:00, ha estat el torn de les matèries de Fonament de les Arts, Matemàtiques Aplicades i Ciències de la Terra. Aquestes proves les realitzen els alumnes segons els currículums acadèmics que hagin cursat a batxillerat i els poden servir per a ponderar la nota global sobre 14 i no sobre 10.

La jornada d’exàmens ha finalitzat aquesta tarda amb les proves de Física i Història de l’Art. Demà, els espera una altra jornada, que s’iniciarà amb la prova de Llengua Catalana.

Moltíssima sort a tothom amb els exàmens!