Muntatge de la 16a exposició d’art

Des de dilluns, els alumnes de primer i segon de batxillerat artístic del Coll i Rodés fan torns a la sala d’exposicions de la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar per muntar la seva 16a mostra d’art, que enguany dur per títol «De la foscor a la llum».

Amb les imatges de la galeria fotogràfica, podeu fer-vos una idea del treball que aquests alumnes estan desenvolupant per tal que tot quedi enllestit abans de la inauguració de demà, dijous 11 d’abril, a les 17:00.

Podeu ampliar la informació referent a l’exposició a través dels articles apareguts a la secció de Cultura de Nova Ràdio Lloret, a la secció d’Educació de Lloret Gaceta o a la nostra web.

Us animem a visitar l’exposició! Hi gaudireu del talent dels nostres joves artistes!