Exposició d’art: “De la foscor a la llum”

El Departament de Visual i Plàstica de l’Institut Ramon Coll i Rodés us convida a visitar l’exposició que ha organitzat, juntament amb els alumnes de primer i segon de batxillerat artístic, titulada «De la foscor a la llum». Aquesta es podrà visitar des del dia 11 fins al 25 d’abril a la sala d’exposicions de la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar.

La inauguració serà el pròxim dijous, dia 11 d’abril, a les 17:00, i, durant el seu transcurs, es podrà gaudir d’una actuació dels alumnes de l’optativa de Música amb la col·laboració dels alumnes del CFGM de Vídeo, Discjòquei i So. Així mateix, hi haurà un piscolabis a càrrec dels alumnes dels cicles formatius de Cuina i de Pastisseria de la nostra escola d’hostaleria.

«De la foscor a la llum» és la 16a edició de l’exposició que organitzem anualment i que recull una selecció dels treballs i projectes artístics realitzats per l’alumnat del batxillerat artístic durant aquest curs acadèmic 2023-2024.

Com en les darreres edicions, es podran veure treballs creats amb diferents tècniques i des de diverses disciplines artístiques: fotografies, curtmetratges, dissenys, pintures, gravats, dibuixos, escultures…

El títol de l’exposició és una metàfora del procés artístic que segueixen els alumnes. Des de l’analogia, la foscor és la part inicial del projecte, on afloren els dubtes i les possibles hipòtesis, i la llum és la part subseqüent del procés creatiu on ja es concreta una producció final. En definitiva, es tracta d’un resum dels treballs que fan els estudiants del batxillerat artístic a l’aula, que d’una manera organitzada i estructurada s’exposa a la nostra vila per a tot aquell públic que hi tingui interès.

Us animem a visitar-la a la Biblioteca Municipal! Hi trobareu talent de sobres!

M. Rosa Oliveras.

Cartell dissenyat per Jan Armengol, alumne de 2n de batx.