Maquetes de Lloret de Mar

Els alumnes de 2n d’ESO han construït maquetes que representen diverses zones de la població de Lloret de Mar. L’objectiu d’aquesta activitat és observar el poblament urbà de la ciutat. A través de l’estudi del nostre entorn, hem observat la morfologia i la disposició dels edificis, juntament amb la seva funció (comercial, residencial, industrial, cultural o d’oci). Tot ha estat treballat amb elements reciclats (cartó, envasos de plàstic, sorra…) per conscienciar a l’alumnat de la importància de mantenir un ambient sostenible.

Gemma Janoher.