Latte Art

Hi ha qui diu que el barista és el professional que, mitjançant unes determinades tècniques, desprèn passió per transformar l’aroma del cafè en beguda. Després de la classe magistral sobre elaboració de cafès que han rebut aquest dijous, els alumnes del CFGM de Serveis en Restauració estan molt més preparats per aconseguir-ho.

La formació ha estat a càrrec de l’Imma Vila, barista trainer de Cafès Cornellà que, des de 2003, ha format ja més de 10 000 baristes.

A més dels conceptes necessaris per a l’elaboració d’un cafè excel·lent, els alumnes han rebut explicacions al voltant de l’anomenada tècnica de Latte Art: emulsió de la llet, dibuix a l’escuma…