Jornades de Química Interactiva de la UAB

Dilluns, l’alumnat de Química de 1r i 2n de batxillerat va participar en les Jornades de Química Interactiva de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Tal com s’explica a la web de la UAB, aquestes jornades tenen un doble propòsit: enfortir els vincles entre el seu Departament de Química i el professorat de secundària i potenciar l’interès per la química entre l’alumnat de batxillerat.

L’activitat als laboratoris de la Facultat de Ciències, que va desenvolupar-se en horari de matí, va estar precedida d’una breu introducció informativa, on es mostrava la importància de la química en la vida quotidiana i s’introduïen els aspectes bàsics de seguretat en el laboratori i de tractament de residus, i d’una pràctica de química virtual a l’aula d’informàtica. Després d’una breu parada per esmorzar, va arribar l’hora de realitzar una sèrie de pràctiques de laboratori tutelades.