Inauguració de la XI expo artística

Avui, a les 16.00 h, la nostra directora, Luisa Peralta, ha inaugurat, a la Casa de la Cultura de Lloret de Mar, l’exposició anual d’art preparada per les professores del Departament de ViP del nostre centre i els alumnes de 1r i 2n de batxillerat artístic. Enguany, és l’11a edició d’aquesta exposició i té com eix vertebrador que dona sentit unitari a les obres exposades el concepte que, a més, dona nom a l’exposició: Intervencions. El títol fa referència a dos grans projectes que han permès la col·laboració amb dues de les escoles de Lloret de Mar: l’escola Àngels Alemany i Bori i l’escola Pere Torrent. En el primer cas, els nostres alumnes de batxillerat van dissenyar les làmines amb les quals l’escola ha renovat el projecte de lectoescriptura; en el segon cas, van pintar un mural a la gran paret del pati infantil del centre.

Com cada any, el procés que comporta la creació el muntatge i el manteniment d’aquesta exposició està sent molt enriquidor, perquè permet als nostres futurs artistes fer tot el seguiment necessari a l’hora de mostrar-se al públic.

Durant la inauguració, després dels parlaments institucionals a càrrec de la nostra directora i de la cap del Departament de ViP, Rosa Oliveras, hi ha hagut dues actuacions musicals. En primer lloc, el grup acústic This is not a band ha versionat el famós tema de Katy Perry, I kissed a girl. A continuació, l’Alexandra, alumna de 1r de batxillerat artístic, ha interpretat al piano el tema Nuvole bianche, de Ludovico Einaudi.

Finalment, els alumnes del CFGM de Serveis en restauració han servit un refrigeri prèviament elaborat a l’aula d’aplicació de l’hotel Olympic pels seus companys del CFGM de Forneria, pastisseria i confiteria.

Animem a tothom que encara no ho hagi fet a què visiti Intervencions, que restarà oberta fins al 30 d’abril.