Festival de Sant Jordi 2023

Ahir dilluns, al Teatre de Lloret de Mar, el Coll i Rodés va celebrar el festival de Sant Jordi 2023. Enguany, donat que la diada s’esqueia en diumenge, la commemoració s’ha ajornat un dia.

Gran part del festival va anar a càrrec dels alumnes del 1r i 2n de batxillerat escènic de l’Institut Serrallarga, de Blanes, que van presentar dues obres de creació grupal pròpia amb coreografies de l’optativa d’Arts Escèniques de 4t ESO i del Taller de Creació Escènica de 1r de batxillerat.

El vessant artístic va continuar amb diverses projeccions que, d’una banda, mostraven a bastament el talent creatiu que dipositen els nostres alumnes de batxillerat artístic en les seves obres, projectes, i exposicions, i, d’altra, la implicació emocional i cultural amb el nostre entorn.

L’esdeveniment va finalitzar amb l’entrega de premis als guanyadors de les diferents modalitats del concurs de Sant Jordi.

Literatura, arts plàstiques, arts escèniques. La celebració d’ahir va ser tot un cant a la cultura i a la creativitat en mans dels joves, que seran, sens dubte, els artistes del futur, perquè, de fet, ja han començat a ser els artistes del present.