Convocatòria de vaga del dia 21 de febrer

Benvolguts pares,
El dia 21 de febrer de 2019 hi ha una convocatòria de vaga  general i el Sindicat d’Estudiants ha manifestat que s’adhereix a aquesta convocatòria.
Els comunico que bona part dels alumnes del nostre institut, a proposta del Consell de Delegats del centre, ha decidit… Llegeix més»

Concurs de Los 40 principales

Amb l’iniciativa d’un grup d’alumnes de 1r d’ESO, hem inscrit el nostre centre a un concurs de Los 40 principales. El guanyador obtindrà un concert de l’artista privat al mateix centre. Els 5 videoclips més votats passaran a la final. Per votar el nostre videoclip cal… Llegeix més»

Gràcies per tot