Excel·lent nivell a l’11a Mostra TdR Selva II

La tarda de divendres passat va tenir lloc, al Teatre de Blanes, l’11a Mostra de TdR de Batxillerat de la Selva II.

Aquesta mostra de treballs de recerca pretén ser un punt de trobada entre estudiants de batxillerat dels diferents instituts de la zona, per tal que puguin compartir i difondre les seves investigacions. L’objectiu principal és reconèixer l’esforç realitzat per l’alumnat i el professorat que el tutoritza. Els treballs presentats passen un procés de selecció previ portat a cap per cadascun dels centres participants, en el qual es valoren la creativitat, la innovació i l’aplicació de diferents estratègies de recerca.

A l’edició d’enguany s’han presentat treballs de recerca d’alumnes de batxillerat dels vuit instituts de la Selva II en els quals es cursen estudis de batxillerat, entre els que hi figura l’Ins. Ramon Coll i Rodés. Els nostres meritoris representants van ser el Pol Agulló, alumne de 2n de batxillerat científic, que va estar acompanyat pel seu tutor de recerca, Pol Vives, i el David Oganesyan, també alumne de 2n de batxillerat científic, que va estar acompanyat per la seva primera tutora de recerca, Susi Abel. Tant el Pol com el David van fer una presentació acurada i rigorosa dels seus treballs sobre l’eficàcia de la transmissió de la bicicleta i sobre la representació del sistema cardiovascular, respectivament.

A les grades, els nostres dos alumnes comptaven, a més, amb el suport de familiars i de membres del claustre i la directiva: la nostra directora, Luisa Peralta; la coordinadora pedagògica, Cristina Rupià; la coordinadora de batxillerat, Montse Reguant i la professora del Dept. de Matemàtiques i tutora del grup científic, Dolors Palau.