Esmorzar saludable després de córrer 1411 km per l’esquiada

Ahir, la classe del 2A4 va fer l’esmorzar saludable que havien guanyat com a premi després de ser la classe que va fer més quilòmetres de manera saludable dins del repte Correm cap a l’esquiada?. Exactament, van ser 390,44 km els aconseguits per aquest grup.

El repte en qüestió consistia a sumar quilòmetres de manera saludable amb marcador col·lectiu, és a dir, entre totes les classes de 2n d’ESO, per assolir els 1411 km que, amb sortida a Lloret de Mar descrivien una ruta circular que passava per les estacions d’esquí de tot Catalunya. Això proporcionava als alumnes un coneixement més extens del territori.

Correm cap a l’esquiada? va ser una proposta que es va iniciar al 1r trimestre per tal de treballar, dins la matèria d’Educació Física, la resistència aeròbica i la freqüència cardíaca dels alumnes. Entre tot l’alumnat de 2n curs es va superar satisfactòriament el repte: el total de quilòmetres que es van acabar corrent va ser de 1440,82 i la recompensa va ser anar a l’esquiada de dos dies que es va portar a terme durant els dies 9 i 10 de març passat.

L’esmorzar d’ahir va consistir en unes brotxetes de fruita i uns entrepans de pa amb cereals amb truita, formatge, pit d’indiot a la planxa, o verduretes a la planxa. Tot va ser menjat en un tres i no res!

Gràcies, al professorat i als alumnes dels cicles formatius de Cuina i Gastronomia i de Forneria, Pastisseria i Confiteria per preparar-nos aquest esmorzar supersaludable tan deliciós!

Molt bona feina!

Anna