Esquiada de 2n d’ESO

L’esquiada de 2n d’ESO d’enguany va començar sense cap contratemps. A les 6.00 h del matí del 9 de març, setanta-cinc alumnes, els seus familiars i quatre professors esperàvem els busos davant l’hotel Olympic de Lloret de Mar per dirigir-nos al Port del Compte. Ja es podien palpar els nervis i les ganes que desprenien els alumnes. Pocs minuts abans d’arribar a l’hotel, els rostres dels alumnes mostraven una mica de preocupació: malgrat que estàvem envoltats de muntanyes, encara no vèiem el blanc de la neu. Tanmateix, quan vam arribar, ens vam treure un gran pes de sobre quan vam veure que una part de l’estació funcionava amb normalitat.

Vam estar tot el dia sense parar: durant el matí vam aprofitar la claredat per a esquiar i, a mitja tarda, a causa de la pluja, fent activitats amb l’ajuda de monitors de lleure. El primer dia va acabar amb una sessió de discoteca en què els alumnes van acabar de treure tota l’energia que els quedava.

Per rematar l’esquiada, durant tot el segon dia vam poder aprofitar les pistes que hi havia disponibles. A diferència del dia anterior, els alumnes, que ja tenien una mica més d’experiència, van poder baixar pistes de més dificultat.

Hem acabat esgotats, ja que no hem parat ni un minut. Malgrat això, les sensacions han estat molt bones. Estem molt feliços que tots hàgim pogut gaudir de la neu d’aquesta manera. Sense cap mena de dubte, poder dir que l’esquiada ha arribat a bon port.

Sergio Aguilar.