Entrega dels premis Guia CLER

Dijous, a la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar, la directora de la biblioteca, Herminia Marco, va fer l’entrega dels premis d’il·lustració Guia CLER. Aquest any tenim dos alumnes de batxillerat artístic guardonats en aquest concurs: Pol Ribas i Ana Clara Gómez, guanyadors del concurs en dues categories diferents.

Com ja vam informar recentment, la il.lustració d’en Pol Ribas serà la portada de la guia Cler d’estiu 2022, que es publicarà en breu i es podrà trobar a les biblioteques pertanyents a la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Girona i la il·lustració de l’Ana Clara Gomes figurarà com a imatge de la guia per joves que es publicarà en format digital.

A l’acte van assistir l’alumne guardonat, Pol Ribas; la directora del nostre centre; Luisa Peralta, i la cap del Departament de Visual i Plàstica i professora de Disseny, M. Rosa Oliveras.

Moltes gràcies a l’organització del premi per la seva tasca. I felicitats al Pol i a l’Ana Clara, per les seves il·lustracions. Que tingueu un bon estiu i gaudiu molt de la lectura!

M. Rosa Oliveras.