Dos guanyadors del concurs Guia Cler

Pol Ribas i Ana Clara Gomes, alumnes durant aquest curs 2021-2022 de 2n de batxillerat artístic, han sigut guanyadors del concurs d’il·lustració organitzat pel Club de Lectures Recomanables (CLER) en dues categories diferents.

La il·lustració d’en Pol Ribas serà la portada de la guia Cler d’estiu 2022, que es publicarà ben aviat i es podrà trobar a les biblioteques pertanyents a la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Girona. Per altra banda, la il·lustració de l’Ana Clara Gomes serà la imatge de la guia per joves que es publicarà en format digital.

Moltes felicitats, Ana Clara i Pol, i moltes gràcies a tots els alumnes de 2n de batxillerat artístic per participar! Agraïm també la seva tasca a l’organització de la Guia Cler, moltes gràcies!

M. Rosa Oliveras.