El còmic del nombre pi

A propòsit de la commemoració del Dia Mundial del Nombre Pi, des  del Dept. de Matemàtiques, el professor Josep Vilanova va proposar una activitat interdisciplinària amb l’objectiu de fer un còmic d’una pàgina sobre el nombre pi.

La Montse Martínez, professora del Dept. de Dibuix, i la Begoña Ramos, del Dept. de Català, van recollir la proposta i van posar fil a l’agulla. En primer lloc, durant les classes de Català, els alumnes de 3r d’ESO van escriure diferents guions, entre els quals, finalment, es va acabant escollint el de la Meritxell González.

Amb aquest guió com a base per treballar el còmic, els alumnes de 2n de batxillerat artístic van dissenyar diferents treballs, entre els quals va resultar guanyador el de l’alumna Ariadna González.

Divendres passat, 19 de maig, el Sr. Vilanova va atorgar el premi a l’autora d’una obra que conjuga harmoniosament l’art (dibuix i literatura) amb les matemàtiques.