Dos premis literaris a la Festa de la Cultura Lloretenca

El Teatre Municipal de Lloret de Mar va acollir ahir al vespre una nova edició de la Festa de la Cultura Lloretenca, on es van lliurar, entre altres guardons i reconeixements, els premis literaris 2023, dos dels quals van ser guanyats per dos alumnes del Coll i Rodés. En educació secundària de 1r i 2n d’ESO, el premi en narrativa se’l va endur la Salma Ben Malek Taghzouni (2n d’ESO) pel relat titulat L’amor inesperat, mentre que, en la categoria de 3r i 4t d’ESO, se’l va endur l’Hugo Detka Recha (4t d’ESO) per la narració titulada Seguint la força del mestral.

Fotografia de la UAP, © Nova Ràdio Lloret

La presència del Coll i Rodés durant l’acte va començar des del mateix inici, ja que l’acte va iniciar-se amb la interpretació de l’himne de “L’Alegria” a càrrec de l’alumnat i el professorat del projecte UAP PODER.

Al pati de butaques, hi van assistir com a espectadores convidades la nostra directora, Luisa Peralta; la coordinadora pedagògica, Cristina Rupià; la cap d’estudis Gemma Pujós; la coordinadora de batxillerat, Montse Reguant; la Salma Ben Malek, guanyadora d’un dels premis literaris, i l’Anna Gorgoll, professora de Català de l’Hugo Detka, l’altre alumne guardonat.