Èxit total de la UAP al Teatre de LLoret de Mar

Enguany el projecte UAP Eduquem per la Pau ha arribat a la nostra població per apropar la música i el Teatre a l’alumnat de la zona. L’Institut Ramon Coll i Rodés, Rocagrossa i Sant Quirze (Lloret de Mar), Caldes de Malavella, Sant Elm (Sant Feliu de Guixols), Font del Ferro (Palafolls), Serrallarga (Blanes) i el Teresa Pàmies (Barcelona) han ofert al públic escolar i familiar un espectacle que reflexiona entorn del poder en la història de la humanitat.

Els protagonistes de l’obra, el Cor de Cambra, són setze nois i noies que, després de passar dos càstings al mes d’octubre, han estat assajant entre dues i tres hores setmanals cada dimecres a la tarda. El Cor General l’han format grups d’alumnat dels diversos centres citats, preparats pels seus respectius professors/es de música.

Escenografia, llums, vestuari, maquillatge, diàlegs i cançons han calat profundament en l’alumnat que, a més de cantar i actuar, ha tingut l’oportunitat de copsar parts fonamentals de la nostra història.

Docents, pares, mares i públic en general han quedat meravellats per un espectacle tan complet, professional i emocionant.

Agraïm molt especialment als directors del Projecte, Mercè Rigau i Mon Bover, i a tot el professorat de música participant, la seva implicació, esforç i il·lusió. Agraïm a tot l’alumnat l’entusiasme, la força i la valentia demostrats.

Esperem amb moltes ganes una pròxima edició de la UAP a Lloret de Mar.