Dos finalistes al Reimagina la Ciència

L’alumnat de les matèries optatives de Biomedicina i d’Estadística de 1r de batxillerat va presentar uns vídeos de difusió científica al concurs Reimagina la Ciència. Dos vídeos han quedat d’entre els vuit finalistes dels més de seixanta que es van presentar a tot Catalunya! Una representació del nostre institut va anar a la gala aquest passat dijous!

Marina Boadas.

A continuació podeu visionar els vídeos de l’alumnat d’Estadística i de Biomedicina sobre els diferents estadis de les fases preclínica i clínica que han de superar obligatòriament els nous fàrmacs.