Distincions de química

Aquesta tarda, en la inauguració de les VII Jornades de l’Ensenyament de Química de Catalunya, s’ha fet un reconeixement als centres i als alumnes classificats en els llocs d’honor de l’Olimpíada Química 2018. A més, el nostre exalumne, Pere Pena Pujós, ara ja universitari, ha rebut el diploma que li acredita com a sisè classificat. Sens dubte, es tracta d’una bona notícia amb la qual congratular-nos ara que estem immersos en plena Setmana de la Ciència.

D’altra banda, la Jornada ha comptat amb dues conferències molt interessants: Taules periòdiques i elements de Josep Estalella, a càrrec del professor i divulgador científic Claudi Mans i Recerca i serendipitat, a càrrec del professor Jaume Granell.