Convention Bureau

Aquest dilluns, els alumnes del CFGS en Gestió d’allotjaments turístics han visitat les instal·lacions de l’Evenia Hotels i el Palau de Congressos. Allà, per a explicar-nos les seves funcions, ens ha atès professionalment i amable la Montse Belisario, directora del Convention Bureau, entitat especialitzada en l’organització i assessorament de professionals i visitants del sector, amb l’objectiu que cada esdeveniment que tingui lloc a Lloret de Mar sigui tot un èxit.

D’altra banda, la nostra exalumna del cicle superior, Marina Graupera, que, des de fa un temps, treballa pel grup Evenia, ens ha explicat, juntament amb la seva companya Paula, el funcionament del Departament de Comercialització d’esdeveniments, del qual ella forma part activa. En esència, de la mà de la Marina i la Paula, els nostres alumnes han conegut què són i quina importància tenen el Departament de Recursos humans (RR. HH.) i el de Mítings, incentius, conferències i exhibicions (MICE).

La visita a l’hotel Olympic és una mostra més de la prolífica col·laboració establerta entre l’institut Ramon Coll i Rodés i el grup Evenia Hotels. Els professionals del sector turístic que formem a la nostra escola d’hostaleria deuen part del seu èxit futur a aquesta bona entesa.

Betty Torres.