Ciència entre Tots

Ciència entre tots és una fira de la ciència protagonitzada bàsicament per alumnat de secundària de diferents instituts de les comarques gironines i adreçada a tota la ciutadania. La fira es fa a Girona un dissabte el matí de primavera, i enguany serà el dissabte 24 d’abril. Aquesta edició, a causa de la pandèmia de la covid-19, es convertirà en una fira virtual.

El nostre centre ja porta diverses edicions participant en la fira i, aquest any, tal com ens han demanat els organitzadors, hem fet un vídeo amb els alumnes de 3r d’ESO mostrant l’experiment que haguessin portat a la fira.

El vídeo l’inserim a continuació. Esperem que us agradi i us convidem, a partir del dia 24 d’abril, a gaudir de les experiències d’altres centres de manera virtual en aquest enllaç.

Carla Canals.

Actualització (12.04.2021): En aquest enllaç, podeu trobar la notícia explicada per Nova Ràdio Lloret i l’entrevista que van fer a la professora responsable dels nostres alumnes, Carla Canals.