Ciència en equip

Dissabte passat, dia 2 d’abril, un grup d’alumnes de 4t d’ESO juntament amb docents del Departament de Ciències Experimentals vam participar presencialment a la fira de Ciència en equip, que anteriorment es deia Ciència entre tots.

Els alumnes de 4t van poder veure experiments d’altres centres i, per altra banda, van exercir de científics a la parada explicant a alumnes d’altres centres educatius de la província i a tothom que s’acostava diferents experiments que portaven els següents títols:

• Vols fer un núvol?
  • Cromatografia d’espinacs.
  • Quin retolador amaga més colors?
  • Pluja d’or
  • Missatge secret

Va ser un matí molt actiu i entretingut. Esperem poder continuar participant en les edicions següents.

Carla Canals.