Les piles, a l’APILO!

En el marc de la 5a edició del concurs Les piles, a l’APILO de l’escola, hem repartit entre els alumnes de tots els cursos d’ESO contenidors petits per guardar les piles a casa amb la intenció de reciclar-les posteriorment.

Les piles i acumuladors contenen diversos metalls pesants que poden afectar la qualitat de l’aigua, de l’aire i del terra, i, conseqüentment, poden afectar la vida de plantes, peixos, aus i éssers humans. Amb el reciclatge de les diferents piles, a més de protegir el medi ambient, estalviem valuosos recursos reutilitzant moltes de les substàncies i materials ja existents en les piles.
ANIMA’T I RECICLA! Tots hi guanyem!