A Català, amb Plickers

A Català, treballem els connectors mitjançant Plickers, una eina que fa preguntes d’una manera senzilla, dinàmica i atractiva. L’aplicació permet al docent recollir els resultats de les preguntes en temps real sense la necessitat que els alumnes utilitzin cap dispositiu. Per recollir les seves respostes, el docent amb el seu dispositiu mòbil les ha d’escanejar per mitjà d’un full amb un codi QR en el qual els alumnes tenen les diferents opcions de resposta. Això incentiva la sana competència i converteix l’aprenentatge en un joc. Tot un exemple de ludificació a través de les noves tecnologies.