Roma in aeternum

El curs s’ acaba, però Roma és present in aeternum. Com a prova d’ això l’ alumnat de 4t d’ ESO ha realitzat de manera col·laborativa un museu virtual sobre restes arqueològiques romanes, que presumptament han aparegut a Sant Boi, ben a prop de les termes romanes actuals. Aquesta tasca és una mostra d’ activitat competencial, en què l’ alumnat ha d’ aplicar els sabers en un context real, encara que sigui simbòlic.

Cal remarcar que és un projecte de cloenda de curs que representa de manera palesa gran part de les competències i els continguts que l’ alumnat ha hagut d’ adquirir en la matèria de Llatí de quart d’ ESO. Molt bona feina! (Cliqueu a sobre de la foto per accedir a les presentacions.)