Programa d’intercanvi d’alumnat

FotGr

La ciutat de Grenoble està situada al sud-est de França

Aquest curs, l’alumnat de 4 d’ESO dels centres públics i concertats que estudien francès tenen la possibilitat de participar en un programa d’intercanvi educatiu mitjançant acords de col·laboració signats entre el Departament d’Educació i diverses Acadèmies de França. L’objectiu principal és desenvolupar les competències lingüístiques dels participants (en francès per l’alumnat  de Catalunya i en castellà per a l’alumnat de França), però també permetre un millor coneixement dels dos territoris i de les seves llengües i cultures respectives, així com apropar el professorat dels dos territoris per fomentar col·laboracions diverses.

El programa té una durada de 8 setmanes, distribuïdes en dos períodes (4 setmanes en centres de França, ja sigui Grenoble o Montpel i 4 setmanes en centres de Catalunya). Les persones interessades teniu fins a finals de mes per comunicar al centre el vostre interès en participar en aquest programa d’intercanvi.

Per a més informació, consulteu la Guia del participant.