Premi Global Scholars

Font: National Geographic

Global Scholars ha premiat el nostre institut i els alumnes de 2n d’ESO amb una subscripció digital a la revista National Geographic Explorer  durant un any per haver completat satisfactòriament una enquesta prèvia a l´inici del projecte. Aquest premi mostra l´activa participació i implicació dels nostre alumnat en aquest projecte internacional dirigit per la Mireia Xortó i la Cristina Armario. Ambdues estan molt contentes amb aquesta oportunitat de poder compartir amb els seus alumnes nous recursos per millorar la seva competència de comprensió lectora. Des d’aquí moltes felicitats a tot l’alumnat i el professorat que ho ha fet possible!