Les roques de Sant Boi

Coincidint amb l’inici del segon trimestre, a l’institut ha començat un projecte de geologia urbana que porta per nom Les roques de Sant Boi. En el projecte hi participen tot l’alumnat de 1r d’ESO i l’alumnat de 1r de batxillerat que cursa la matèria de Ciències de la Terra i del Medi Ambient. L’objectiu principal és dissenyar una sèrie d’itineraris de geologia urbana pels carrers de Sant Boi, amb parades en façanes, paviments, mobiliari urbà… que estiguin fets de pedra natural o tinguin roca ornamental i elaborar una petita guia descriptiva. La guia estarà disponible en format digital i es podrà descarregar des de la nostra web. Està previst fer recorreguts tant pel barri de Ciutat Cooperativa – Molí Nou com pel centre de Sant Boi. La presentació de la guia d’itineraris es complementarà amb una exposició de roca ornamental al vestíbul de l’institut. El projecte, que es treballarà des de diferents matèries, vol afavorir el desenvolupament de les competències transversals i les pròpies dels àmbits STEAM.