L’alumnat de Batxillerat es gradua

Ha arribat, per fi, el dia de la vostra graduació. Tan ells com nosaltres pensàvem que no arribaria mai, però després d’un curs moooolt intens, el nostre l’alumnat de 2n de Batxillerat es gradua.

Se’ns han fet grans! Avui se us obren moltes portes i comenceu una nova etapa de les vostres vides. Però la nostra no es tancarà mai: sabeu que el Casanova sempre romandrà obert per vosaltres. Esperem que la nostra aportació en aquest tram del camí sigui valuosa i que porteu per sempre al vostre cor els moments bonics viscuts a l’institut. Ens veiem aquesta nit. Molta sort a la vida i fins sempre!