Optativa “Taller de tecnologia”

Els alumnes de l’optativa “Taller de Tecnologia”, de manera totalment pràctica i intuïtiva, han dissenyat i construit diferents mecanismes amb la finalitat d’obtenir un objecte tecnològic complex que funcioni de manera correcta. Concretament han dissenyat un circuit de bales (en el cas de 1r d’ESO) i un pinball(a 2n d’ESO).

Per porta-lo endavant han après a treballar amb diferents eines i màquines, i els prototips han estat construits en tot moment amb cartró i materials reciclats.

De manera autònoma i creativa, l’alumnat ha arribat a diferents solucions per a un mateix problema inicial (plataformes, materials, zones de rebot, flippers automàtics, sortida propulsada…), convertint-se en protagonista totals dels diferents passos per la cració del prototip final.

A les fotografies i al vídeo podeu veure el resultat final d’alguns projectes. Des de aquí, enhorabona a tothom per la feina ben feta!