Publicació dels resultats del DELF

Aquest matí han sortit publicats els resultats dels exàmens del DELF (Diplôme d’Études en Langue Française). Les proves havien d’haver tingut lloc a l’abril però es van realitzar a l’octubre per la pandèmia. L’alumnat estava nerviós a l’espera dels resultats, ja que, vulguem o no, ens alguns casos feia ja sis mesos que havien fet la última classe de francès. Tot i així, un curs més, hem de felicitar a tot el nostre alumnat que s’hi va presentar, ja que tots ells i totes elles avui tenen en el seu poder un diploma d’estudis més. Enhorabona, nois i noies, l’heu aconseguit! Ja sou uns quants més en tenir un nivell A2, B1 i B2. Nos plus sincères félicitations !