L’aprenentatge basat en el joc

L’aprenentatge basat en el joc (en anglès Game based learning) és una metodologia que es basa en aprendre jugant i jugar aprenent. Aquesta metodologia es fonamenta en l’ús dels jocs com a eina potenciadora de la motivació de l’alumnat.

Emprant aquesta metodologia d’aprenentatge actiu, aquesta setmana, l’alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria optativa de francès ha estat repassant el “passé composé” (un temps verbal emprat per parlar del passat) amb diferents jocs de taula i finalment s’ha enfrontat a un Escape Game basat en la famosa sèrie de televisió “La casa de paper”.