Projecte GEP: continuem!

Com ja sabeu, el curs passat vam iniciar un nou programa d’innovació pedagógica  Generació plurinlingüe (GEP). Malgrat la situació tan difícil que ens ha tocat viure, l’aprenentatge i millora d’altres llengües sempre està present en les nostres vides. I així ho seguim fent.

La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

Aquest curs, comencem el segon  any del projecte amb molta il·lusió i amb ganes d’oferir al nostre alumnat una gran varietat d’activitats i eines on l’anglès és el vehicle principal de comunicació.

ACTUACIONS DEL GRUP GEP. Primer trimestre.

• Activitats en les matèries de Ciències naturals, Educació Física, Literatura Universal, Cultura i Valors, tutories…
  • Participació en el programa de certificació de Llengües Estrangeres (amb el suport de l’Escola Oficial d’Idiomes)
  • Auxiliar de Conversa a 4t d’ESO: Millorar l’expressió oral mitjançant activitats dinàmiques i d’interessos comuns pel nostre alumnat.
  • Millorem la nostra competència digital amb l’anglès com a llengua vehicular.

Mostra d’aquest últim punt són els vídeos que l’alumnat de 4t d’ESO ha fet com a professional influencers!! Enjoy them!