Diplomes A2, B1 i B2 de francès

Si fa uns dies us parlàvem que un grup d’alumnes s’havia presentat a les proves del DELF d’enguany, avui us mostrem la cara de satisfacció d’altres alumnes amb el seu diploma a les mans. Aquest grup de nois i noies s’havien d’haver presentat al DELF Scolaire durant el mes d’abril de 2020, però donada la situació de pandèmia mundial les proves es van ajornar fins el passat més d’octubre.

Un any més, el 100 % de l’alumnat que s’hi va presentar va obtenir el seu diploma. Un primer pas per acreditar els estudis d’aquesta segona llengua estrangera que de, ben segur, els serà ben útil en algun moment de les seves vides. Enhorabona a l’Anna Martínez (A2), en Martí Ferrer (A2), en Javi Gómez (B1), en Miguel Ibáñez (B1), l’Adrián González (B1), en Sabir Nefari (B1), l’Óscar Velasco (B1) i la Mireia Corral (B2).