Amb la gana no s’hi juga

“Amb la gana no s’hi juga” és el lema de la campanya de recollida d’aliments que es durà a terme al nostre institut, des del dilluns 2 de desembre fins al 18 del mateix mes. Tots els aliments recaptats es donaran al Banc dels Aliments de Sant Boi. Aquesta campanya està organitzada per l’alumnat d’Emprenedoria de 3r d’ESO, que avui mateix l’ha presentat a alumnes i professors del centre. Des d’aquí fem una crida a tota la comunitat educativa a col·laborar-hi. Es pot donar qualsevol aliment que no necessiti refrigeració ni es faci malbé. Els que fan més falta són: oli (d’oliva i gira-sol), tomàquet en conserva (cru i fregit), pasta de sopa, arròs, farina, llet, llet de nadó, cereals i llegums secs. Durant els dies que duri la recollida, es podran dipositar els aliments en unes caixes ubicades al vestíbul de l’institut. Cada contribució, per petita que sigui, ajudarà a alguna família vulnerable de la nostra vil·la.