Visitem la depuradora de Gavà-Viladecans

Aquesta setmana, l’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat una visita a la depuradora, una activitat prevista dintre de la matèria de tecnologia i vinculada amb el projecte “Planeta blau, planeta aigua“. Alguns grups han visitat la depuradora de El Prat de Llobregat i d’altres la depuradora de Gavà-Viladecans, que dona servei als municipis de Castelldefels, Gavà, Sant Climent de Llobregat, el sector sud-est de Sant Boi de Llobregat i Viladecans. En total, les aigües tractades en aquesta instal·lació suposen el 5% del total d’aigües tractades per l’AMB. Aprofitant la visita, l’alumnat també va conèixer l’espai La Murtra.

Amb aquesta visita, l’alumnat ha pogut veure de primera mà com es regenera l’aigua, és a dir, com es saneja fins a uns estàndars de qualitat encra més alts, amb la finalitat de reutilitzar-la per a reg agrícola, reg de zones verdes o neteja de carrers.