Sortida al Palau de la Música

Avui, dia 27 de novembre de 2019, hem anat més de 100 alumnes de 2n d ESO al Palau de la Música per participar en el concert “Jazz en viu…Swing”. Com cada any, els nois i noies han gaudit moltíssim amb aquest espectacle tan potent i engrescador amb la música de la big band del Taller de Músics dirigida pel trompetista David Pastor, la dinàmica presentació de l’actor Miquel Àngel Ripeu, la veu potent i expressiva de la Susanna Sheiman, el lindy hop i claqué dels ballarins Jana Grulichová i l’Ivan Bouchain. Amb temes de jazz i swing molt xulos que ja havíem escoltat i treballat a classe de música com “When the Saints”, “Sing sing sing”, “I got rhythm”, “Chattanooga Choo Choo” o el blues “Send me to the electric chair”.

Aquí teniu una mostra de l’ambient que s’ha creat avui al Palau: