Gramàtica i creativitat

Actualment, en les matèries de llengües estrangeres, la gramàtica ha deixat de ser un element essencial aïllat i s’estudia sempre dintre d’un context. Tot i així, de vegades, és inevitable haver de parlar d’alguns conceptes gramaticals. Però com fer que l’alumnat els assimili? Primer de tot presentem uns quants exemples d’una construcció gramatical dintre d’un text per tal que  l’alumnat sigui qui dedueixi, per si sol, la regla de funcionament. Posteriorment realitzem diferents activitats, tant orals com escrites, algunes d’elles en format digital. Per últim donem pas a la creativitat i l’alumnat realitza un vídeo per tal de mostrar l’aplicació d’aquesta regla. Aquí teniu la creació de la Sonia Sanz, del grup E-21, per treballar les estructures “Il y a…” et “Il n’y a pas de…” en francès.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>