XIXs jornades atlètiques Rafael Casanova

El 4 d’abril passat vam cel·lebrar les XIXs jornades atlètiques Rafael Casanova. Les jornades es van dur a terme a l’Estadi Municipal d’Atletisme Constantí Miranda de Sant Boi sota el sol primaveral. Els i les 150 alumnes de 1r de la ESO van participar a les proves de llençament de javelina, salt de llargada i velocitat. Tant alumnat com professorat vam gaudir d’una matinal d’atletisme que recordarem per la voluntat i les ganes de fer-ho bé de totes les persones que van participar-hi. Enhorabona a tots i totes les atletes!