Visitem el CRAM

Sortida al CRAM (29 d'octubre de 2019)

Dimarts passat, 29 d’octubre, tot l’alumnat de 1r d’ESO va fer una sortida al Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM) de El Prat de Llobregat, emmarcada dintre del projecte Planeta B. Una vegada allà vam poder gaudir d’un dia esplèndid.

En arribar cada classe va participar en diferents activitats de cohesió de grup, totes elles molt divertides. L’alumnat va realitzar dos tallers dintre de les instal·lacions del CRAM, un sobre La contaminació al mar Mediterrani i un altre sobre Canvi climàtic i espècies invasores. També va poder visitar la clínica, conèixer les tortugues residents 4×4, Damm, Massa gran i Casimiro, i descobrir per què són allà, què podem fer en cas de trobar-ne una a la platja, etc. En definitiva, descobrir que un mar millor és possible si entre tots i totes aportem el nostre petit gra de sorra.

Però no només això, sota un sol radiant, vam poder jugar a volley-platja, a la bandera, a pitchi i a frisbee, i fins i tot remullar-nos una mica els peus. Sense dubte, una jornada molt completa i molt engrescadora per a tothom. I si no, cliqueu a sobre de la foto, mireu l’àlbum que hem creat i jutgeu vosaltres mateixos!