Primer projecte de tecnologia a 1r d’ESO

Aquesta setmana l’alumnat dels grups E12 i E13 de 1r d’ESO ha finalitzat el seu primer projecte dins la matèria de Tecnologia. Al llarg del projecte, els i les estudiants han treballat per solucionar un problema que els és familiar: com evitar que els cables dels auriculars s’enredin dins la motxilla. El repte plantejat l’han resolt amb el disseny i la fabricació d’un organitzador de cables d’auriculars, seguint totes les fases del procés tecnològic. Per dur-lo a terme han tingut en compte que fos lleuger i resistent, fàcil de construir i barat. Els resultats són uns organitzadors molt originals i creatius, construïts amb materials diversos, com ara feltre, fusta, hama beads, cartró i taps de suro. Aquest primer projecte ha servit perquè l’alumnat es familiaritzi amb el procés tecnològic, comenci a fer ús de les eines i màquines del taller de tecnologia i segueixi incentivant la seva creativitat.