Colònies en anglès per a 1r d’ESO

Enguany, per primera vegada, hem organitzat unes colònies per a tot l’alumnat de 1r d’ESO que tindran lloc a la Costa Brava els dies 17, 18 i 19 de juny.

Durant aquests tres dies, l’alumnat practicarà caiac i windsurf o paddle surf i snorkel. Les activitats estaran dirigides per monitors i monitores que faran totes les explicacions en anglès. Sense dubte, una manèra lúdica, alhora que educativa, de tancar el curs.

Animeu-vos a participar i recordeu que per a qualsevol dubte realitzarem una reunió informativa el dia 18 de novembre a les 17.45 hores a la sala d’actes de l’institut. Us hi esperem!