Escola de mares i pares

Un any més, l’Escola de Mares i Pares de Sant Boi reprèn el Programa de Formació a Famílies, aquest curs 2020-2021 en format  virtual. Totes les xerrades es realitzaran mitjançant la plataforma Google Meet, per tal que les sessions siguin participatives i es puguin compartir en directe dubtes, comentaris… amb el o la formadora i  la resta de persones participants.

Aquest any no es presenta un catàleg de propostes tancant, sinó que s’anirà construint en funció de les demandes i les necessitats de cada moment i de cada centre. Per començar, hem volgut donar resposta a una de les demandes que es va fer en algun centre, una formació que té com a objectiu millorar les competències digitals dels pares i mares per poder acompanyar els seus fills i filles en un entorn educatiu digital. La proposta consta d’un taller de tres sessions on s’explicarà de forma pràctica com funcionen les eines de l’entorn Gsuite; el Gmail, Google Drive i el Clasroom.

Trobareu tota la informació a www.santboi.cat